Monday 20 November 2017

7e Slurpee Percuma Forex


Bulan ini Kedai Serbaneka 7Eleven menawarkan koleksi menarik buat pengumpul koleksi tumbler atau jenama BoboiBoy. Maka bertambahlah satu lagi koleksi tumbler Slurpee dalam simpanan. Anda boleh memperolehinya dengan harga istimewa RM 10.90 dengan membeli Slurpee saiz besar berharga RM 2.70. Jika tidak harga tumbler tersebut RM19.90. Ada pelbagai tema untuk tumbler ni, tak silap ada 5 tema, buat permulaan tertarik dengan tema Summer ada misai lagi. Dan satu lagi. LIVRE BoboiBoy 3D Puzzle Figurine com 20 stickers. Collect todos os 9 Figurine hoje Dulu figurine BoboiBoy ada terjual di stesen Petronas dengan saiz yang lebih besar. Sekarang saiz lebih kecil, koleksi tersebut boleh di perolehi secara percuma di 7E tapi tertakluk terma dan syarat. Kumpul 20 stiker. Hahaha..SPEVer5 Belajar Strategi FOREX Secara Percuma Hai pembaca sekalian. Hari ini saya mahu brkongsi satu idéia baru yang berkaitan dengan strategi dalam forex. Idéia de Sebenarnya ini sudah lama saya gunakan, cuma saya tidak menyedari kelebihannya kerana masih ada beberapa kelemahan yang ketara. Akhirnya beberapa minggu yang lalu saya mula kagum dengan apa yang saya lihat dan perhatikan pada pergerakan harga yang lalu, yang cukup jelas tentang cara kerja starategi ini. Ini terjadi setelah beberapa ciri baru saya gabungkan dalam strategi saya ini. Kini sesuai dengan tema blog ini, saya mahu berkongsi tentang apa sahaja yang saya ada, termasuklah strategi saya ini. Saya namakan strategi ini sebagai SPEVer5. Strategi ini sesuai pada sebelah petang sahaja iaitu bermula pada geléia 2 pm sehingga jam 10 pm. Menggunakan pasangan matawang GBPJPY em comparação com GBPUSD dengan frame de tempo H1 atau H4. Strategi ini saya fikirkan untuk keserasian saya sendiri. Saya sudah banyak mencuba berpuluh-puluh teknik yang percuma mahupun berbayar di internet, termasuk penggunaan robot tetapi semuanya tidak serasi dan tidak dapat memenuhi keperluan cara kerja saya, apatahlagi memulangkan keuntungan. Akhirnya inilah hasil setelah 5 tahun dalam forex. ANDA BERTUA HARI INI KERANA MENJUMPAI BLOG INI. Untuk keterangan lebih lanjut sila baca dan fahami artikel ini. Silalah lawati sekarang SPEVer5. Klik pada menu di sebelah kiri. SILA TINGGALKAN KOMEN ANDA SETELAH MENGGUNAKAN STRATEGI INI.

No comments:

Post a Comment